loading...
وب سایت رسمی روستای استخرسر
مهدی مظفری بازدید : 89 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

فرا رسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم 


 

عالم همه محو گل رخسار حسین است

 ذرات جهان درعجب از کار حسین است

 دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش

 یعنی که خدای تو عزادار حسین است

مدیریت وب سایت روستای استخرسر : مهدی مظفری

 

 

 

مهدی مظفری بازدید : 68 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

عید سعید غدیر خم بر همگی مبارک باد 

 

علي در عرش بالا بي نظير است 

علي بر عالم و آدم امير است 

به عشق نام مولايم نوشتم 

چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟

 

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد 
ایمان به جز از حب علی پایه ندارد 
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم 
گفتا که علی نور بود سایه ندارد

حیدر فقط امیرالمومنین است

مدیریت وب سایت روستای استخرسر : مهدی مظفری 

 

 

 

 

 

مهدی مظفری بازدید : 145 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

*برگزاری یادواره شهدا روستای استخرسر *

 

 

 

این مراسم در روز پنج شنبه مورخه 30 مرداد 1393 از ساعت 16 الی 19 در مکان حسینیه روستای استخرسر برگزار شد و با گردهمایی اهالی و جمعی از سران سپاه و بسیج منطقه همراه بود.

باتشکر فراوان از سبحان اکبرزاده بابت حمع آوری و ارسال تصاویر

 

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن 

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

عکس های خفن

 

مهدی مظفری بازدید : 104 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (4)

شاید باورتان نشود، اما این پارک زیبا محل شهادت یک پاسدار است، چیزی که در نبود یک یادمان تقریبا به فراموشی سپرده شده است.

 

شهرستان سوادکوه با جنگل های انبوه یکی از مناطق سرسبز و زیبای مازندران است. در این شهرستان جنگل معروفی به نام خیپوس وجود دارد که انبوه درختان و صعب العبور بودن این جنگل، آن را به مکانی مخوف و دور از دسترس تبدیل کرده است.

از شیرگاه که به سمت زیراب می روی درمیانه راه به روستایی به نام جوارم می رسی، در این منطقه پارک جنگلی بسیار زیبائی به همان نام وجود دارد که زیبایی آن بسیار خیره کننده است .

پارک جنگلی جوارم سالانه بازدید کننده زیادی دارد و نه تنها از مناطق مختلف ایران بلکه از کشورهای دیگر نیزبرای گردش به این پارک می آیند.

شاید باورتان نشود، اما این پارک زیبا محل شهادت یک پاسدار است، چیزی که در نبود یک یادمان تقریبا به فراموشی سپرده شده است.

یادمانی که از چندین سال پیش قرار بود در ورودی این پارک نصب شود و ما را به یاد عزیزی بیندازد که جان خود را برای حفظ  کیان اسلامی از شر منافقین کور دل فدا کرد، اما امروزه این یادمان جای خود را به بنری داده که اگر به خوبی به آن ننگری نمی توانی بفهمی موضوع از چه قرار است.

خوب است بدانید جنگل خیپوس به خصوص منطقه جوارم که در آن واقع شده است به همان دلایل گفته شده، در زمان انقلاب و سالهای جنگ مأمن امنی برای منافقین بود، کثرت منافقین و سطح بالای درگیری سبب شده بود که منطقه سوادکوه نیز در آن سالها جزء مناطق جنگی به حساب آید.

شهرستان سوادکوه در طول سالهای جنگ در مبارزه با منافقین 4 شهید تقدیم میهن عزیز کرده است، یکی از این شهداء، شهید یوسفعلی درخوش است.

این شهید بزرگوار در سال 1344 در روستاي استخرسر از توابع پل سفيد ديده به جهان گشود ، وي دوران ابتدايي و راهنمايي خود را در همان روستا گذراند.

شهید درخوش بعد از گذراندن دوره آموزشی در تاریخ 21/9/61 به عضویت رسمی سپاه درآمد و در سپاه سوادکوه مشغول به خدمت شد.

دوران خدمت این شهید بزرگوار زیاد به طول نیانجامید و بعد از گذشت 3 ماه از آغاز خدمتش سرانجام در تاریخ 28/12/61 به درجه ي رفيع شهادت نائل آمد .

پیکر پاک این شهید بعد از تشیع پرشکوه مردم در زادگاهش به خاک سپرده شد.

حال سؤال اینجاست، چرا مسئولین امر برای ساخت یک بنای یادبود برای این بزرگوار اقدامی نمی کنند و تنها با زدن یک بنر خیال خود را راحت کردند.

آیا واقعا نمی شد در کنار صرف هزینه هنگفت برای ساخت این پارک جنگلی، هزینه ای ناچیز هم برای ساخت یک بنای یادبود هزینه می شد؟

 

http://savadkoohonline.ir/uploads/1392/14/IMG_0395.JPG

 

 

 

مهدی مظفری بازدید : 77 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

شما ای ابر قدرتها و ای مستکبرین بدانید که این ملت دیگر زیر بار ذلت شما نمی رود، مرگ و نابودی شما نزدیک است پس هرچه دست و پا بزنید نمی توانید از این منجلاب بیرون روید .

 

سخن یک شهید با ابرقدرت ها

 پاسدار شهید ابوالقاسم حامدي متولد سا ل 1343 دردامان پاک پدرو مادر مومن و متدین که عمری با اعتقاد به دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) زندگی کرده اند در روستای استخرسر از توابع شهرستان سوادکوه پا به عرصه هستی نهاد . اوتوانست  تحصیلات خود را تا  مقطع راهنمایی با موفقیت بگذراند و چون به امام و انقلاب عشق می ورزید درس و مدرسه را رها کرد و به عنوان بسیجی به سوی جبهه های حق علیه باطل اعزام شد. وی درهمان اعزام اول براثر ترکش خمپاره مجروح شد و پس از بهبودی در مقابل ضد انقلابهای بریده از مردم حزب الله که به درون جنگلها خزیده بودند با شناختی که از مناطق جنگلی داشت همراه با سایر رزمندگان اسلام عرصه را بر منافقین کوردل تنگ کرد .او در همان سالها به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و سپس برای دفاع از کیان اسلام و حفظ دستاوردهای انقلاب مجدداً به سوی جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و پس از تلاش و خدمت خالصانه در جبهه نبرد با مزدوران بعثی سرانجام در تاریخ 16/9/66 در منطقه فاو  بر اثراصابت خمپاره دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهرش با شکوه خاصی توسط مردم مومن و متدین تشییع و سپس در گلزار شهدای روستای استخر سر به خاک سپرده شد .

فرازي ازوصيت نامة شهيد :

شما ای ابر قدرتها و ای مستکبرین !بدانید که این ملت  دیگر زیر بار ذلت شما نمی رود ، مرگ و نابودی شما نزدیک است پس هرچه دست و پا بزنید نمی توانید از این منجلاب بیرون روید . اي ملت غيور شما را به خدا قدر اين رهبر را بدانيد ورهنمودهایش را  موبه مو عمل كنيد ونگذاريد كافران و اجانب رهبر عزيزمان را تضعيف نمايند.            

                   (  روحش شاد و يادش گرامي باد)

 

 

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت این وب سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 3,124
  • بازدید کلی : 29,621